Nasveti za razstavljalce
Dobro planiranje in jasni cilji so nujni za uspešno predstavitev. Za vas smo zbrali 5 nasvetov, da bo vaš produkt odlično predstavljen in tako dosegel željene kupce in prodajo.
- Začnite pravočasno
Da bo vaš produkt resnično blestel je pomembno, da stvar dobro planirate. Le tako boste vedeli komu sporočate kaj, ter kakšen je cilj vaše predstavitve. Najbolje je, da v podjetju za specifične naloge zadolžite odgovornega, ki bo bdel nad celotnim procesom. Če planirate sejem je dobro vedeti, da se da z zgodnjimi prijavami precej prihraniti.
- Kaj želim doseči in kdo so moji kupci?
Postavite si jasne cilje. Želite povečati zavedanje o vaši blagovni znamki? Lansirate nov produkt? Želite predvsem izobraževati? Nagovarjate obstoječe kupce ali želite pritegniti nove? Postavite si cilje, ki bodo merljivi, saj boste le na tak način lahko naredili ustrezne končne analize stanja ter dosežkov.
- Pazljivo izberite glavno sporočilo
Na voljo imate izjemno malo časa, da pritegnete pozornost potencialnih kupcev. Prav zato je nujno, da marketinško predstavitev dobro planirate in ne delujete zmedeno ter ne posredujete preveč sporočil hkrati. Jasna komunikacija je nujna, v primeru, da vaša ponudba zajema veliko izdelkov se osredotočite na tiste, ki vam prinašajo največ dobička.
- Imejte enotno podobo
Poskrbite, da bo vaša podoba celostna, pa naj gre za promocijsko mizo, rolo stojalo, letak, zastavo ali kakršen koli drugi predstavitveni pripomoček. Potencialni kupci vas morajo prepoznati.
- Analizirajte, primerjajte
Vsaka predstavitev vam lahko da neprecenljive informacije o obnašanju strank, zanimanju, potrošnji. Primerjajte, analizirajte in obdelujte podatke, ki jih zberete na predstavitvah, saj vam lahko pomagajo odpraviti pomanjkljivosti za bodoče sejemske ali sorodne predstavitvene nastope.
Dodaj odgovor
Za objavo komentarja se morate prijaviti.