Kako povezati reklamna stojala in družabna omrežja

Kako povezati reklamna stojala in družabna omrežja

Grafika reklamnega stojala ni zgolj digitalno stiskana ponudba vašega podjetja. V času, ko so družabna omrežja del vsakdana in se veliko aktivnosti seli na mobilne telefone, je povezava s spletnimi omrežji nujna. Možnosti tiska, so neomejene. Vaši motivi so lahko raznovrstni, ni barvnih omejitev, omejeni ste le z merami posameznega stojala. (Roll Up, A-stojalo, L in X stojalo)

Ko uspete povezati tisk in socialna omrežja, ste naredili korak naprej. Preizkusite!
QR kode

QR kode so unikaten simbol, ki za preprosto oko nimajo posebne vrednosti. A potencialni kupci na drugi strani prepoznajo, da skeniranje kode pomeni povezavo do vaše spletne strani. Vse skupaj pa je mogoče s preprosto aplikacijo. Priporočamo torej, da kodo umestite na grafike reklamnih stojal, promocijskih miz, transparentov in zastav. S tem boste dosegli, da bodo uporabniki ob zanimanju za vaš produkt nemudoma obiskali pravo spletno mesto.

Ikone socialnih medijev

Uporaba ikon socialnih medijev (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube …) potencialnim kupcem pomaga do kanalov, kjer vam lahko sledijo. Ikone lahko najdete na spletu, najpogosteje jih socialna omrežja za tovrstne namene reprodukcije v shranjevanje ponujajo kar sama. Vključite ikone prepoznavnih barv in oblik ter ime vašega podjetja, kot ga uporabljate na določenem spletnem družabnem omrežju. Naj bo kratko, enostavno, berljivo, da vas bodo novi kupci hitro našli.

 #Hashtag

Če reklamirate določen del lastne ponudbe je uporaben nasvet, da na tiskovino vključite t.i. ”hashtag” oz. označbo, lojtro (poslovenjeno ključnik), ki definira posamezno temo, področje in specifiko vašega delovanja. V splošnem se oznake uporabljajo za globalno predalčkanje objav v določene interesne sfere, za večji doseg specifičnega občinstva, večjo vključenost v družbo in lažje odkrivanje relevantnih, zanimivih vsebin za posameznika. Ko tiskate zastavo, reklamno stojalo, promocijsko mizo ali letake, ki jih nato namestite na stojalo za prospekte, imejte v mislih, da kupce spodbujate k uporabi oznak, ki so specifične za vaše področje storitev in prodaje.

Enostavni naslovi

Če ste mnenja, da vaši novi kupci ikon spletnih družabnih omrežij ne bodo dobro razumeli, so druga možnost spletni naslovi. Naj bodo kratki, razumljivi in neposredno povezani z vašim profilom na omrežjih. Za lažjo berljivost jih skrajšajte in poskrbite, da vas interesenti hitro najdejo.

Tiskovine za okvirje, reklamna stojala, transparenti, promocijske mize in promocijski materiali v splošnem, so lahko s spletnimi družabnimi omrežji povezani na najrazličnejše načine. Morda razmislite o rolo stojalu, ki ga natisnete z namenom, da promovirate storitve in izdelke na družabnih omrežjih. Tako bodo vaši novi kupci še lažje zaznali kanale komuniciranja, prišli do podrobnejših informacij ter pogosteje opravili nakup.

Deli ta prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

four × 3 =