Reklamacije in vračila

REKLAMACIJE IN VRAČILA

Vsako naročilo je izvedeno za točno določenega naročnika, podjetje in dejavnost. Ker gre za izdelke po meri ne sprejemamo vračil in ne ponujamo povrnitve stroškov, razen če gre za zlomljene, nedelujoče izdelke za katere ugotovimo, da je menjava nemogoča.

Preklic naročila – V primeru, da je bilo naročilo pravilno oddano in preklicano preden se je začela izdelava vam zaračunavamo stroške administracijske obdelave, rezervacije in priprave v vrednosti 10EUR + DDV. Vsi preklici morajo biti podani pisno (preko elektronske pošte) preden se produkcija prične.

V primeru da gre za poškodovane ali pokvarjene izdelke:

  • Izdelke pošljite na naše stroške na sedež podjetja v popravilo.
  • Izdelke, za katere bo ugotovljeno, da so pokvarjeni ali kako drugače neustrezni, bomo na naše stroške popravili ali zamenjali ter poslali naročniku.
  • O težavi, neustreznosti nas je potrebno obvestiti v roku 14-tih dni po prejemu izdelka.
  • Če se dogovorimo za vračilo denarja, bomo to izvedli v roku 5-tih delovnih dni.
  • V nobenem primeru nismo zaradi morebitnega neustreznega ali pokvarjenega izdelka odgovorni za morebitno nastalo škodo stranke v odnosu do tretjih strank.

Če imate z naročilom kakršne koli težave, se bomo zmeraj trudili, da najdemo najhitrejšo in najustreznejšo rešitev. Na voljo smo vam na elektronskem naslovu info@topmedija.si ali 031 660 112.