Uporabni nasveti za pripravo na konferenco, sejem ali predstavitev

Uporabni nasveti za pripravo na konferenco, sejem ali predstavitev

Priznajmo si, da je včasih težko najti pravi način priprave, ne glede na to, ali smo v vlogi organizatorja ali udeleženca dogodka. Nenazadnje, kako naj izmerimo učinek uspešnosti nastopa? Je merilo število kontaktov, ki jih zberemo? Število ljudi, ki jih ustavimo in ogovorimo?

Poenostavljeno imamo samo en cilj: Predstaviti produkt ali storitev ter poskrbeti, da nas opazi čim več ljudi. To dosežemo z učinkovito pripravo ter jasno vizijo kaj bomo počeli in kako. Za vas smo zbrali 4 uporabne nasvete.

  1. Imejte pripravljene promocijske materiale.

Ljudje vas morajo spoznati in si vas predvsem zapomniti. Zato je izjemno pomembno, da imate pipravljene promocijske materiale s katerimi ste opazni (rolo stojala, mize) in take, ki jih lahko med obiskovalce v vsakem trenutku razdelite (letaki, vizitke). Poslovna vizitka je primerna, a dobro oblikovan letak z izpostavljeno akcijsko ponudbo, napravi še večji vtis. Še bolje se obnesejo majhna darilca v obliki spletnih ali drugih popustov. Razmislite, kakšna je možna promocije v okviru vašega proračuna in imejte pripravljenih dovolj gradiva.

  1. Dajte vedeti, da ste prisotni – oglašujte!

Poleg materialov, ki jih obiskovalci lahko odnesejo s seboj je verjetno še pomembneje, da vas na dogodku sploh opazijo. Dajte jim vedeti, da ste tukaj! Odličen pripomoček je rolo stojalo, ki se postavi v minuti in ponuja najhitrejšo in najugodnejšo obliko oglaševanja. S torbo je zelo enostaven za prenašanje. Kakšno minuto več vam bo vzelo postavljanje zastave, ki pa lahko z višino 3m in več pritegne veliko pozornosti. Če je dogodek zunaj, vsekakor priporočamo zastavo, ali priročno dvostransko A-stojalo, ki vaš prostor z malo sestavljanja spremeni v odlično izložbo. 

sejem

  1. Povezujte, mrežite se.

Dejstvo je, da je cilj prodaja, a na vsakem tovrstnem dogodku ne pozabite na ljudi iz vašega področja. Ne pozabite navezati stikov, tudi s konkurenco, saj verjamemo, da ste le tako lahko boljši. Nenazadnje je trg dovolj velik za vse, pa tudi produkti se med seboj tako razlikujejo, da lahko zagotovo sklenete kakšno uspešno poslovno sodelovanje.

  1. Bodite jasni in konkretni.

Kakšna je vaša prednost pred ostalimi? Zakaj je najbolje kupiti pri vas? Kakšni sta podpora in garancija, ki ju nudite? Bodite pripravljeni na stranke in imejte oblikovane odgovore, ki dajejo jasne smernice in uporabne informacije. Prej kot vas bodo ljudje razumeli, večjo možnost prodaje boste imeli. Izognite se začudenim pogledom, ki nezaupljivo čakajo, da končno preidete k bistvu. Verjemite, če ljudi pritegnete, vam bodo zelo radi prisluhnili.

In nenazadnje, bodite to, kar ste in govorite to, v kar resnično verjamete. Četudi nas teorija uči, da gre vsak kupec izdelka skozi 4 faze (zavedanje, namen, pregled ponudbe in nakup), se veliko kupcev namreč ravna po instinktu, “notranjem glasu”, impulzivno ali čisto spontano, brez predvidljivega vzorca. Veliko uspeha pri delu in čimboljšo prodajo vsem!

Robert Levstek,
univ.dipl. med. kom. in samostojni podjetnik

Share this post

Dodaj odgovor


KOŠARICA
  • No products in the cart.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Zapri popup
0