Z majhnim vložkom do izjemne predstavitve

Z majhnim vložkom do izjemne predstavitve

Kako s pol manj denarja do “uau” efekta na predstavitvi in kako je to uspelo organizatorjem olimpijskih iger v Riu.

Je v vas kaj olimpijskega duha? So olimpijske igre za vas le športni dogodek ali jih gledate tudi iz vidika organizacije, zunanje podobe, sporočila, ki ga pošiljajo svetu?

Vsake igre nestrpno pričakujemo in prvo dejanje je ključno. Otvoritvena slovesnost. Trenutek, ko se šov uradno začne, ko spremljamo mimohod reprezentanc. Vsaka v svojih barvah, drugačno zastavo, zasedbo, cilji. Bistveno je, da rečemo “uau”, to je bilo pa lepo ali “uau” to je bilo pa spektakularno. Pa lahko ta “uau” efekt dosežemo že z malo denarja?rio

Najverjetneje niste vedeli, da Brazilci so morali pri organizaciji varčevati z marsičem, tudi denarjem za otvoritveno slovesnost. Celoten proračun prireditve je bil prepolovljen glede na prvotne plane, število nastopajočih se je zmanjšalo iz 3000 na 700. A na koncu se vse skupaj ni prav poznalo. In kako jim je uspelo? Enostavno, digitalno. Namesto dejanskih odrov so kompenzirali z digitalnimi projektorji. Pomagali so si z računalniškimi animacijami, a kar je najpomembneje, s skrbnim planiranjem, racionalnim razmišljanjem so nas pritegnili in navdušili.

Ne pozabimo, polovičen proračun in samo dobra petina prvotno planiranih nastopajočih. Lahko z omejenim proračunom za “uau” predstavitev poskrbite tudi vi?

Pustite, da vam pomagamo. Preglejte najučinkovitejše izdelke za promocijo in, brez skrbi, vprašajte: info@topmedija.si ali pokličite 031 660 112.

Share this post

Dodaj odgovor


KOŠARICA
  • No products in the cart.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Zapri popup
0